Sıkça Sorulan Sorular

1) Vaillant Tüketici Club (VTC)’e nasıl üye olabilirim?

Çok kolay. Vaillant ürünlerinden (*) her hangi birini satın aldığınızda, VTC üyeliği için gerekli kişisel bilgilerinizi (doğum yeri, tarihi ve meslek) doğru ve eksiksiz bir şekilde yetkili satıcılarımıza bildirmeniz yeterli olacaktır.
Cihazınız Vaillant teknik servisi tarafından devreye alındığında (ilk çalıştırma), VTC tarafından üyeliğiniz (**) hemen başlatılacaktır.

(*) VTC üyeliği Vaillant markalı Kombi, Kazan, Klima veya Yenilebilir enerji sistem ürünleri için geçerlidir.
(**) Üyelik işlemi ücretsizdir.

2) Tüketici club bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

– 444 2 888 nolu telefonumuzu arayıp operatörden Tüketici Club’ü tuşlayarak,
– Vaillant bölge müdürlüklerindeki Tüketici Club ofislerini arayarak
– İnternet sayfamızdaki ulaşım bölümünden e-mail göndererek

3) VTC üye numaramı nasıl öğrenebilirim

– 444 2 888 nolu telefonumuzu arayıp operatörden Tüketici Club’ü tuşlayarak,
– Vaillant bölge müdürlüklerindeki Tüketici Club ofislerini arayarak
– İnternet sayfamızdaki ulaşım bölümünden e-mail göndererek

4) VTC üyeliğinin sunduğu avantajlar nelerdir?

VTC üyeliğiniz başladığı andan itibaren,
– ÖDÜL PUAN uygulaması ile tavsiyeniz sonucu satılan her Vaillant kombi, kazan, klima ve yenilebilir enerji sistemi için PUAN kazanabilir, daha sonra biriktirdiğiniz bu puanlarla birbirinden değerli hediyelerden seçim yapabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için …..

5) Ödül puan kazanmak için neler yapmam gerekiyor?

Tavsiyenizle satışı gerçekleşen her Vaillant kombi, kazan, klima veya yenilebilir enerji sistemi cihazının, yetkili satıcılarımız aracılığı ile VTC e bildiriminin yapılması yeterlidir. Tavsiyede bulunduğunuz kişi Yetkili Satıcımızdan cihazı satın alırken sizin tavsiyenizle aldığını söylemesi gerekmektedir. Tavsiyede bulunduğunuz cihazlar Vaillant Teknik Servis tarafından devreye alındığında bizden puan alacaksınız.

Tavsiyelerinizi , puan durumunuzu Vaillant ın Web sayfasından Tüketici Club bölümünde Tavsiye puan takibi bölümünden, hediye taleplerinizi Vaillant Ödül Portalı‘ bölümümünde bilgilerinizi girerek takip ve kontrol edebilir ya da VTC bölümü ile iletişime geçebilirsiniz.

6) Puanlarımı nasıl öğrenebilirlim?

– Vaillant Bölge Müdürlüklerindeki Vaillant Tüketici Club ofislerini arayıp, üye numaranızı söyleyerek o
ana kadar toplanan tüm puanlarınızı öğrenebilirsiniz.

– Ayrıca 444 2 888 nolu telefonumuzdan aradığınızda sesli yanıt sistemi ile yönlendirilmektesiniz.
Müşteri numarasını girdikten sonra sesli yanıt sisteminin yönlendirmesiyle Tüketici Club için 4’ü
tuşlayarak, Tüketici Club puanınızı öğrenmek için 1’i tuşladığınızda sesli yanıt sisteminden
kullanılabilir puanınızı öğrenebilirsiniz.

7) Puanlarımı nasıl kullanabilirim?

Karar sizin ! İsterseniz her tavsiye karşılığında kazandığınız puanı hemen ödüle dönüştürebilir ve ödülünüzü bizden derhal talep edebilirsiniz. Veya, puanlarınızı biriktirip, daha büyük armağanlara ulaşabilirsiniz.

Armağan taleplerinizi Vaillant Ödül Portalı‘ndan yapabilirsiniz. Hediyenizin gönderim sürecini aynı adresten takip edebilirsiniz.

İstemiş olduğunuz armağanın puanı, toplam puanınızdan düşülecek ve puan toplamaya devam edeceksiniz.

8) Hediye başvurumu nasıl yapacağım?

Armağan taleplerinizi Vaillant Ödül Portalı‘ndan yapabilirsiniz. Hediyenizin gönderim sürecini aynı adresten takip edebilirsiniz.

9) Kazanılan puanları ne kadar sürede kullanmalıyım?

Her yıl sonunda, bir önceki seneye ait toplam tüm puanlar sıfırlanacağından, puanların en geç kazanılan yılı takip eden yıl içerisinde kullanılması gerekmektedir. ( 2015 yılına ait puanların en geç 31.12.2016 tarihine kadar kullanılması gerekmektedir. )